• Vanaf: 28 maart 2018
  • Tot en met: 21 juni 2018
  • Locatie: Deltion College, Mozartlaan 15, Zwolle

Neo Rauch bij Deltion College

In de reeks FUNDATIEfusions is op het Deltion College in Zwolle werk van Neo Rauch te zien. Twee originele werken, de lithografieën Schilfer en Zeiger, worden getoond in combinatie met reproducties van drie olieverfschilderijen. Bij de kunstwerken zijn door studenten van de school producten gemaakt die geïnspireerd zijn op het werk en oeuvre van Neo Rauch.Neo Rauch, Schilfer, 2017, lithografie op papier. Museum de Fundatie, collectie Stichting Hannema-de Stuers Fundatie.

Onder de noemer FUNDATIEfusions organiseert Museum de Fundatie compacte presentaties van hoog niveau op openbare plekken. Het Deltion College is van 08.00-17.00 uur geopend voor bezoekers. Bezoekers kunnen zich melden bij de receptie.

Neo Rauch bij Deltion

• Vanaf: 28 Mar 2018