Zondag 28 april
Locatie: Museum de Fundatie Zwolle
Gratis deelname met een geldig toegangsbewijs

Tijd: 13:00-16:00 uur

Op zondag 28 april REMIX je je eigen kunstwerk in Museum de Fundatie Zwolle. Tijdens deze workshop ga je bezig met collagetechnieken en maak je van bestaand materiaal een eigen kunstwerk. Breng eerst een bezoek aan de tentoonstelling Fundatie Collectie: REMIX en laat je inspireren door de verschillende werkwijzen van Kent Chan, Sibyl Heijnen, Richard Hutten, Aram Lee en Michael Tedja. Ga daarna creatief aan de slag en remix verschillende materialen en afbeeldingen met elkaar om zo tot een eigen REMIX-kunstwerk te komen!

Deze workshop is voor iedereen van jong tot oud die creatief aan de slag wil. De workshop is doorlopend van 13:00-16:00 bij Hannema’s Museumbar in de Wolk, je kunt aansluiten wanneer je wilt. Aanmelden voor de workshop is niet nodig.