Op 21 februari 2022 ontvingen we van de VriendenLoterij een prachtige cheque, met een bedrag van in totaal € 717.717,-!

Als cultureel partner van de VriendenLoterij krijgt Museum de Fundatie jaarlijks een bijdrage van € 300.000,-. Daar kwam in 2021 nog eens € 417.717 euro bij, dankzij de deelnemers van de VriendenLoterij, die bij hun deelname hebben aangegeven specifiek mee te willen spelen voor ons museum. Mede dankzij dit bedrag kunnen we onze collectie blijven uitbreiden en het museum voor een breed publiek toegankelijk maken.

Alle deelnemers van de VriendenLoterij, bedankt!

Op de foto, in de tentoonstelling Rob Scholte – Reproductie Verplicht, v.l.n.r.: Ralph Keuning, directeur-bestuurder, Sarah Voss, adjunct-directeur / hoofd bedrijfsvoering en Sanne van de Kraats, coördinator communicatie.

Ook meespelen met de VriendenLoterij? Ga naar de website voor meer informatie.