Op zaterdag 26 en zondag 27 augustus staat Museum de Fundatie op de Uitmarkt in Amsterdam. De Uitmarkt bestaat 40 jaar! Dat wordt gevierd op een nieuwe locatie: op en rond het Oosterdok in Amsterdam. De Uitmarkt is hét startsein van het Nederlandse culturele seizoen.

In het hart van het Marineterrein is het BankGiro Loterij Museumkwartier. Alle toonaangevende musea geven een voorproefje van de nieuwe tentoonstellingen van het komende seizoen. Met rondleidingen, presentaties en bijzondere verhalen over kunst en collecties. Eén stand is gevuld met de Fundatie.

Welkom op zaterdag 26 en zondag 27 augustus van 12.00 tot 18.00 uur in het Museumkwartier. Meer weten? Lees meer op de website van de Uitmarkt