In het voorjaar van 2024 komt poppentheatergezelschap Jansen & De Boer naar Museum de Fundatie met de muzikale theatrale rondleiding Uit de verf. Kunst bekeken door de ogen van de verbeelde personen, of dieren, of dingen. Wat plat was, wordt rond. Wat rond was, krijgt beentjes. Wat beentjes heeft, loopt en begint te praten. In deze theatrale rondleiding komen de kunstwerken uit de Fundatie Collectie tot leven. Wil je jouw klas aanmelden of meer informatie over de voorstelling? Stuur dan een mail naar educatie@museumdefundatie.nl.

groep 3 t/m 6

Ca. 45 minuten per voorstelling

Waar en wanneer

Starttijden op beide locaties: 9:30 uur, 11:00 uur en 12:45 uur
Museum de Fundatie Zwolle op maandagen in maart en april
Beeldentuin Kasteel het Nijenhuis Heino/Wijhe op dinsdag en donderdag in mei

Groepsgrootte

Maximaal 25 leerlingen per voorstelling

Praktisch

• Wil je op de hoogte blijven van het onderwijsaanbod en tentoonstellingen van Museum de Fundatie? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief onderwijs.

• Vragen? Mail naar educatie@museumdefundatie.nl of bel op werkdagen naar 0572-388188.

• Praktische informatie over bereikbaarheid, toegankelijkheid, etc. vind je hier.

• Bekijk onze huisregels hier.