Museum de Fundatie Zwolle of Kasteel het Nijenhuis

Breng een zelfstandig bezoek aan Museum de Fundatie Zwolle of Kasteel het Nijenhuis. Ga samen met je studenten aan de slag met opdrachten die aansluiten bij de opleiding of ervaar de kunstwerken in het museum of het kasteel.

Let op: van 24 september t/m 15 oktober zijn educatiebezoeken niet mogelijk in verband met herinrichting van de tentoonstellingen in Museum de Fundatie Zwolle.

Entree

Gratis voor studenten t/m 18 jaar en docenten uit het onderwijs.
Klik hier voor de overige toegangsprijzen

Starttijden Museum de Fundatie Zwolle

11:30-15:00 uur

Starttijden Kasteel het Nijenhuis Heino/Wijhe

11:30-15:00 uur

Datum en starttijd in overleg te bepalen, altijd minimaal twee weken van te voren via educatie@museumdefundatie.nl

Eén begeleider vanuit school per 10-15 studenten

aanmelden

PRAKTISCH

• Wil je op de hoogte blijven van het onderwijsaanbod en tentoonstellingen van Museum de Fundatie? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief onderwijs.

• Vragen? Mail naar educatie@museumdefundatie.nl of bel op werkdagen naar 0572-388188.

• Praktische informatie over bereikbaarheid, toegankelijkheid, etc. vind je hier.

• Bekijk onze huisregels hier.